26‏/3‏/2009
!!إرحل في صمت أو صخب أو في تاكسي .. المهم ترحل
الآن فقط تأكدت على وجه كبير جدا أنني كنت أحمق .. وأنني أفقت من حماقتي مبكرا نسبيا ولله الحمد

المسألة ربما تكون أبسط .. ولكنني أشعر بالحنق الشديد .. ربما لو رأيت الشخص المعني لأفهمته رأيى فيه جيدا بلا مجاملات على الإطلاق .. و أكيد رأيى لن يعجبه نهائيا .. وإن كان سيعجبني أنا وبشدة .. وسأستمتع بكل سبــة ألقيها على رأسه بكل السادية الموجودة بأعماقي .... أو .. ربما أتركه كالكم المهمل بلا رد وهو ما أمارسه منذ زمن وبنجاح ، وإن لم ينجح تماما في كبح جماح إنزيمات غضبي المتولد بين الحين والحين ..

لو كانت آلة الزمن حقيقية ، لكان أول شيء سأختار فعله هـو شراء أستيكة زمنية فاخرة لمسح فترة معينة بدأت بيوم أحد .. ربما بضع خطوات للخلف أو لليسار كانت تكفي لإلغاء ما كانت ستضطر الأستيكة الزمنية لمسحه ..

سخيف جدا جدا إنك تصدق حد كداب .. بيستعبط .. بيستهبل .... والأسخف أن الكداب المستعبط المستهبل مايصدقكش .. كل ما أفتكره و أفتكر شوية مواقف كوكتيل كده دمي بيفور وبترجعلي عصبيتي تاني اللي كنت باظن أني تخلصت منها لكنها بترجع من وقت للتاني بتقول لي ها أي خدمة .. والأكثر سخافة على الإطلاق أنه يندهش من عصبيتي .. أو فلنقل كــــان ..ما علينا

معاه حق محمود عبد العزيز .. هو القفا دايما مظلوم .. مع إنه بيتحمل كتير أوي في الزمن دا .. واللي عاجبني بشكل خاص أنه ذكر القفا المذكر رغم أنه بيغني لواحدة مش لواحد .. و ده شي جميل جدا في حد ذاته ، لأن غالبا تاء التأنيث بتبوظ قوافي الأغاني .. وأحيانا بتبوظ حاجات تانية .. بس ما علينا من الاستطراد غير ذي المعنى ده ..

أخيرا .. للشخص ده لو كان من الغباء بحيث مافهمش - وغالبا هو كذلك - ........إطلع برّة وماشوفش وشك هنا ولا فـي أي حتة تاني .. حلّ عني بقا




 
posted by سيدوفسكي at 4:49 ص | Permalink |